1 VIDEOPOSTAUS // RUKA 2017 - Maijaviola

VIDEOPOSTAUS // RUKA 2017

Moikka! Muistatteko, kun puhuin pääsiäisenä lähteväni laskettelemaan? Mä tiedän, että oon myöhässä tän kanssa, mutta antakaa mulle anteeks....

Moikka! Muistatteko, kun puhuin pääsiäisenä lähteväni laskettelemaan? Mä tiedän, että oon myöhässä tän kanssa, mutta antakaa mulle anteeks. <3 Jotenki koen aina, että toi videoiden editoiminen on kauhee homma, mutta kyllä siitä selviää semmoisessa neljässä tunnissa. Eihän se yhtä nopeaa ole kuin kuvien muokkaus, mutta kuitenkin...

Lopputuloksesta oon itse aika ylpeä! Näistä videoista välittyy tosi hyvin tunnelma. Vaikka tykkää itse katsoa enemmän videoita, joissa puhutaan enemmän, olen itse niin aloittelija videokameran edessä, että puhuminen jää vähälle. 

Ruka on aivan ihana, mutta olen ollut siellä jo 6 kertaa. :-D Pahintahan tässä on se, että olen lautaillut noin 5-vuotiaasta saakka, mutten ole lasketellut kuin Messilässä ja Rukalla. Ossin siskon snäppien perusteella päätin, että Levi on kyllä seuraava paikka, jonka valtaan. Se on enemmän nuorten suosima paikka, kun taas Ruka on perheystävällisempi. Pidemmittä puheitta, itse videoon. :-)


Kertokaa te nyt: 
Olitteko laskettelemassa pääsiäisenä?
Kumpi menee paremmin - lauta vai sukset?
ja vielä
Mikä on teidän mielestänne paras laskettelukeskus?

You Might Also Like

2 kommenttia

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.