1 RAPUJUHLAT - Maijaviola

RAPUJUHLAT

Shirt   & Coat  - ZARA Scarf/Choker - Made by me Shoes  - Polo Ralph Lauren Jewellery - Thomas Sabo ja Efva Attl...















Shirt & Coat - ZARA
Scarf/Choker - Made by me
Shoes - Polo Ralph Lauren
Jewellery - Thomas Sabo ja Efva Attling
Earrings - Snö of Sweden

Mitä pidätte mun uudesta valkoisesta paidasta? Yksinkertainen, mutta siinä on hihoissa pientä twistiä. Pidän myös halkioista, jotka ovat paidan molemmin puolin. Kävin ostamassa sen Zarasta juuri ennen veneelle lähtöä. Suuntana oli Kajholmen ja suunnitelmissa rapujuhlien viettoa. Kyseinen asu minulla oli päällä rapujuhlissa. Mun uudet purkkaritkin on ihan rakastetut. Ne saapuivat mulle kotiin päivää ennen purjehtimaan lähtemistä - juuri sopivasti. 

Koko viikonloppu oli todella onnistunut, enkä millään haluaisi palata vielä arkeen. Minulla on koulussa ihan hirveästi hommaa ja haluaisinkin vain selviytyä nyt tämän ensimmäisen periodin yli hengissä. Mutta, jotta loppuvuosi ei olisi niin tiukka niin nyt on vaan painettava duunia. 

You Might Also Like

4 kommenttia

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.