1 WEDDING - Maijaviola

WEDDING

Jumpsuit - Mango Shoes - Tamaris Coat - Gina Tricot Choker - Made by me Bag - Saint Laurent Rings ...


Jumpsuit - Mango
Shoes - Tamaris
Coat - Gina Tricot
Choker - Made by me
Bag - Saint Laurent
Rings - H&M

Hääviikonloppu on nyt takanpäin. Suunnittelin asua kauan häihin, ja pieni asukriisikin siinä pääsi syntymään. Olin töissä ja puhuin työkavereille punaisesta mekosta, jonka suunnittelin pukevani ylleni. Työkaverini kertoivat kuitenkin, että punainen mekko häissä varastaa huomion morsiammelta ja kyseistä neitiä pidetään sulhasen rakastajattarena. Tietenkin halusin välttää kiusalliset tilanteet, vaikka kyseisestä sanonnasta en ollut kuullutkaan. Päädyin tuttuun ja turvalliseen tummansiniseen haalariin, joka oli ylläni myös syntymäpäivilläni. Mielestäni haalari on sopiva asu juhlaan, kun juhlaan, koska se päällä pystyy juhlimaan, niin kavereiden, kuin sukulaisten kanssa. 

Halusin löytää kaulaani chokerin ja juoksinkin niiden perässä lähes kokonaisen päivän. Kaikista kaupoista oli kyseiset asusteet loppuneet ja myyjät kertoivatkin minulle, että chokerit ovat erittäin kovassa nousussa oleva trendi. Tiedättekö tunteen, kun jotain ei saa ja sitten sitä haluaa vieläkin enemmän? Minä olin niin kärsimätön uusien chokersien ilmestymiseen kauppoihin, joten päätin tehdä sellaisen omin kätösin. Enkö saanut kuitenkin siitä oman näköisen rusetteineen ja kaikkineen?

Mitä mieltä olette uudesta trendistä ja oletteko kuulleet punaisen mekon ''kirouksesta'' häissä?

You Might Also Like

0 kommenttia

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.